My Trip in Turkey

終於定下目標要好好將土耳其的14日之旅記下來...

18/4/2009 - HONG KONG --> DUBAI

19/4/2009 - DUBA --> ISTANBUL (舊市區)
HOSTEL IN ISTANBUL:
METROPOLIS HOSTEL
旅館位於舊城區,可步行到藍色清真寺等景點。
我們住的房間對住馬爾馬拉海,仲可以見到(遠望)熱氣球飛過。

20/4/2009 - ISTANBUL (新市區)

21/4/2009 - ISTANBUL (亞陸區) --> 夜火車 --> ANKARA

22/4/2009 - ANKARA --> SAFRANBOLU

23/4/2009 - SAFRANBOLU --> ANKARA --> CAPPADOCIA (奇石林)
HOTEL IN CAPPADOCIA (GOREME)
KELEBEK HOTEL
山洞酒店,超豪華(第一次BACKPACKER咁豪),不過一生人點都要豪一次,十分值得。(加上結婚周年MAR)

24/4/2009 - CAPPADOCIA (GOREME坐熱氣球、跟LOCAL TOUR健行)
熱氣球參加SULTAN BALLOON
好唔好見仁見智,佢哋比較小心,安全至上,所以因為天氣MA MA,我哋坐架BALLOON好遲先決定照飛,而其他BALLOON早已飛走晒。所以如果CONCERN安全的朋友,SULTAN BALLOON也是不錯的選擇。

25/4/2009 - CAPPADOCIA (NEVSEHIR) --> 夜車 -->DENIZLI(棉花堡中轉站)

26/4/2009 - DENIZLI --> PAMUKKALE(棉花堡)
HOSTEL IN PAMUKKALE
ASPAWA PENSION & HOTEL
簡單的旅館,不要有太大期望。 但老闆娘做的晚餐真係好好食,去土耳其最好味的一餐。

27/4/2009 - PAMUKKALE(棉花堡) --> BODRUM
HOSTEL IN BODRUM
BODRUM BACKPACKER
BACKPACKER的標準旅店,不過夜晚都幾嘈。

28/4/2009 - BODRUM(遊船河)

29/4/2009 - BODRUM --> 坐船來回 --> KOS (希臘小島)

30/4/2009 - BODRUM --> SOKE --> SELCUK --> EFES --> CANAKKALE

01/5/2009 - CANAKKALE --> TROY --> ISTANBUL

02/5/2009 - ISTANBUL --> DUBIA --> HONG KONG

留言

這個網誌中的熱門文章

2014 HOLA MEXICO - DAY 2 MEXICO CITY

2014 HOLA MEXICO - DAY 6 XOCHIMILCO

童年回憶 - 小洲,廣州