2013 戰戰兢兢俄羅斯+波羅的海三國+波蘭之旅 - 第八天:走過17世紀的里加

早上7:00乘坐LUX EXPRESS大巴(63)出發前往下一個目的地 - 拉脫維亞首都里加(RIGA) 這架巴士超正、超舒服,可以叉電,又有WIFI 真係一分錢一分貸。

到達後,還是先去St. John Chursh附近的旅舍放下行李。

住:Red Nose Hostel (http://www.rednose.lv)

這是一間好有個性的青年旅舍,不過就係因為太有個性,吸引太多年青人,所以好嘈同好騷擾。(我已經唔係18/22,所以我早已離開一大班人一齊胡鬧的快樂年代,因此以上COMMENT係有BIAS) 但剔除客人問題,呢間HOSTEL真係好舒服XDDD








留言

這個網誌中的熱門文章

2014 HOLA MEXICO - DAY 2 MEXICO CITY

2014 HOLA MEXICO - DAY 6 XOCHIMILCO

童年回憶 - 小洲,廣州