2013 戰戰兢兢俄羅斯+波羅的海三國+波蘭之旅 ~ 第一天:令人緊張的莫斯科

乘搭俄航AEROFLOT 直航由香港飛往俄羅斯首都莫斯科(MOSCOW) 機上雖然有靚空姐、型空少,但他們都係MR. & MS. COOL,笑容欠奉。 除此之外,基本上飛機都好穩定舒適,食物質素也不差吧!再者,出發前上網都見好多人話AEROFLOT經常會有DELAY情況,可能因為有定心理準備,而最後都只係DELAY咗一個鐘,所以已經覺得好感恩。


在莫斯科入境排隊足足等咗一個鐘,入境職員好仔細咁睇每一本PASSPORT,到我老公過關時佢仲叫我老公企埋一邊等,HOLD住咗佢本PASSPORT,但又無講明咩事... 好彩唔只我老公一個比人截埋,如果唔係真係好驚,最後再過多20分鐘佢再叫我老公,然後順利過關。 其實到而家我哋都未知咩事,不過氣氛真係好緊張。

離開莫斯科機場已是晚上7:00,幸好我們選擇夏令時間到歐洲,所以天還是很光。在機場ATM提款後,我們立刻坐小巴(70RB)到地鐡站轉地鐡(30RB)往我們今晚住宿旅舍地點 - 阿伯特街(ARBAT STREET)

住:Da Hostel (http://da-hostel.com),位置雖然方便,樓下有好多餐廳選擇,但唔建議WEEKEND入住,因為條街真係好嘈。

 



小心得: 在機場提款,由於我用舊款"PLUS"咭而不是銀聯咭,因此提款不是太大問題。若然是銀聯咭則請考慮是否帶定現鈔找換,因為真係純粹睇彩數,朋友在機場試了多部提款機都失敗。

留言

這個網誌中的熱門文章

2014 HOLA MEXICO - DAY 2 MEXICO CITY

2014 HOLA MEXICO - DAY 6 XOCHIMILCO

童年回憶 - 小洲,廣州