2013 戰戰兢兢俄羅斯+波羅的海三國+波蘭之旅 - 第四天:不一樣的俄羅斯

一早乘坐AEROFLOT(1.5小時)去聖彼得堡(St. Petersburg),離開了莫斯科,人心情自然開始輕鬆起來。 其實一般背包客都會選擇坐夜間火車去聖彼德堡,而我們今次坐飛機,原因都只有一個....因為機票比火車費平囉! 所以如果坐開俄航去俄羅斯不防順便睇睇XP

到達聖彼得堡,我們當然先去旅舍CHECK-IN同放低行李。旅舍位於穩士廬博物館(Hermitage Museum)附近,所以稍後觀光都好方便。

住:Prima Sport by the Hermitage
旅店位於9(有一部電梯,但唔敢搭,亦從未見人搭),因此絕不建議年長人士及帶大型行李人士入住。 另外,聖彼得堡夏天多蚊,原本酒店安排了一間不設蚊網房間,房間內有十多隻蚊,場面真係好可怕,幸好向酒店反映及要求下改為一間設有蚊網的房間,才可安心入睡。

小心得: 吸蚊人士切記一定要做好防蚊準備!並要了解入住地方是否有蚊網等設備,因為旅店好多時唔開冷氣。

YEA! 行程終於開始,由於是日下雨,最好當然係行博物館啦!

之後去基督升天教堂 > MARKET > 劇院 (可惜呢幾日都未芭蕾舞) > 聖彼得像


外牆維修中的博物館






周街都係熱狗 >.<

留言

這個網誌中的熱門文章

2014 HOLA MEXICO - DAY 2 MEXICO CITY

2014 HOLA MEXICO - DAY 6 XOCHIMILCO

童年回憶 - 小洲,廣州