2013 戰戰兢兢俄羅斯+波羅的海三國+波蘭之旅 - 第六天:沒有王子的聖彼得堡 VS 沒有公主的夏宮

今日主要行程係St. Peter Castle同夏宮





這架車其實係洗手間囉~~~~

呢架船唔係用嚟遊船河,而係做GYM =.="


推薦的小火車

離開夏宮之後,我們俄羅斯之旅亦都完結,準備開始波羅的海三國旅程。

我們晚上10:00乘坐SIMPLE EXPRESS旅巴(45)前往愛沙尼亞首都塔林 (TALLINN) 然而,離開俄羅斯又係一次有驚無險嘅經歷。話說同車有幾個講英文嘅旅客被扣留,唔可以出境,要等到早上大使館開先可以處理。而我哋則比職員要求提供其餘行程資料,好彩我有整理開同隨身攜帶,佢哋睇好耐,之後都係比我哋走… 真係好驚LAW… 如果我哋好似班外國人,都真係唔知點算好,成個PLAN一定亂晒。

留言

這個網誌中的熱門文章

2014 HOLA MEXICO - DAY 2 MEXICO CITY

2014 HOLA MEXICO - DAY 6 XOCHIMILCO

童年回憶 - 小洲,廣州