2014 HOLA MEXICO - DAY 1 MEXICO CITY

每次同人講話要去墨西哥,個個都同我講叫我小心。就連喺美國去機場途中,當司機知道我要去墨西哥時都只係同我講咗句”GOOD LUCK”,都唔好話唔擔心。喺香港要搵介紹墨西哥嘅書可以話一本起兩本止,而且內容更加… 最後,唯有搵討論區上嘅資料,相信各位背包客嘅資訊先至係王道。

到達墨西哥機場,當然是要經過一輪入境程序。初時都會有少少擔心,可是入境處人員十分友善,還用流利英語同我對答,最後他問我識唔識西班牙文。我當然老實回答他我完全唔識,然後他竟然變得認真地祝福我,並對我說了一句“GOOD LUCK”。這是我有生以來第一次一日之內有兩個陌生人向我說 “GOOD LUCK”,內心裡真心開始感到害怕。

討論區嘅資訊是在禁區內換$匯率較好,喺唔知禁區後嘅狀況下,所以我都係先換$,以免離開禁區才後悔就太遲了。換了$我嘅心情都變得好好多。但一出禁區… 噢!大堂竟然有一連串嘅找換店,而且匯率當然比禁區入面好>.< (雖然少少錢,但我是背包客呀~~~~~ 相信大家會明我的)

錢換好,下一步當然係出市區,搵我預先BOOK好嘅HOSTEL。但資訊不多嘅情況下,我只知道一係的士,一係地鐵。的士要先搵的士公司幫你安排,然後直接於該公司付款,否則一定被騙;地鐵,要轉好多次車先到目的地,拖住行李都真係有少少煩。所以唔憤氣嘅我開始周圍眼望望,而且竟然比我見到有巴士。我當然即刻囉出HOSTEL地址比警察幫手啦(機場有好多警察,周圍都係,個個有槍,所以應該好安全)。我問果個警察佢唔識英文,但佢超NICE(AND靚仔)即刻幫手叫另一個識少少英文嘅同事幫我。最後,差唔多附近嘅警察都走晒過嚟幫我研究巴士到唔到,同埋教我買車票,利害!





由機場去HOSTEL坐METRO BUS 30蚊位。而且相信墨西哥嘅巴士分分鐘可能係世界上最安全嘅巴士,因此巴士上上唔只有司機,仲有著埋被彈衣嘅警察叔叔。當然警察叔叔亦樂於幫助,雖然英文不通,但身體語言都足以表達我要落車嘅站。

HOSTEL就在廣場則,SETTLE之後,在COMMON ROOM遇見一個MEXICO青年。 MEXICO青年係FROM CHIHUAHUA,佢用流暢英文同我講早上發生地震,而且都很強烈 
>.< 哈哈,原本我都頗為擔心,但因為他嘅手舞足蹈嘅表達方式,卻竟然為我帶來歡樂。







留言

這個網誌中的熱門文章

2014 HOLA MEXICO - DAY 2 MEXICO CITY

2014 HOLA MEXICO - DAY 6 XOCHIMILCO

童年回憶 - 小洲,廣州